* Заспокоїти і зацікавити дитину майбутньою роботою, викликати у неї щире бажання писати без помилок. Створити позитивний емоційний настрій, адже заняття з примусу не дають і не можуть дати позитивного результату.
* Займатися з дитиною потрібно обов'язково щодня, але недовго. Визначити заздалегідь разом з дитиною ту «норму», яку їй належить виконати. Знаючи заздалегідь про невеликий і цілком посильний обсяг роботи, дитина спокійно візьметься за неї і постарається виконати якомога краще.
* Проводити заняття таким чином, щоб дитина кожен раз мала можливість бачити їх позитивний результат, що виявляється у відсутності помилок. Кожен раз обов'язково похваліть за це дитину, скажіть йому, що «помилки здаються», і закінчіть заняття на оптимістичній ноті.
* Над кожним граматичним правилом працюйте 3-4 дні або навіть цілий тиждень, поки дитина повністю його засвоїть і перестане робити помилки на це правило. Тільки в цьому випадку можна переходити до наступного правила, періодично згадуючи і вже пройдене.
* Перед записом кожного «сумнівного» слова обов'язково запитуйте дитину, як вона збирається це слово написати. У разі помилкової відповіді слід ще раз звернутися до правила.
* Дотримання саме такої послідовності у письмових вправах привчить дитину думати, перш ніж писати, щоб виключити можливість помилок при письмі.
* Тільки таким шляхом можна «привчити» дитину до виконання письмових робіт , що в кінцевому підсумку дозволить довести навик правильного письма до автоматизму.
Коментарi