В слуховому кабінеті школи за допомогою сучасного інноваційно-технічного обладнання діти успішно оволодівають мистецтвом ритмічно-інноваційного мелодекламування, вчаться слухати, сприймати музику, грати на музичних інструментах, танцювати. Ці напрямки реабілітаційної роботи дають можливість педагогам успішно формувати, закріплювати, розвивати і диференціювати у учнів базу слухових образів, навчати їх впевнено орієнтуватися у навколишньому середовищі.
В кабінеті здійснюється музично-ритмічна реабілітація через систему музично-ритмічних занять, занять з ритміки та логопедичної ритміки, уроків музики. Даний корекційний напрямок є дуже важливим у загальному розвитку, навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами
На базі кабінетів проводяться корекійно-розвиткові заняття з корекції мовлення та корекції розвитку, обстеження усного і писемного мовлення дитини за допомогою експрес методик; консультації для батьків, вчителів, вихователів, інших фахівців школи щодо результатів діагностики та результативності реабілітаційної роботи з кожною дитиною.
В кабінетах проводяться заняття з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови, під час яких здійснюється робота над розвитком та виразністю мовлення, формуванням вимови, робота над словесним, логічним наголосом, темпом, злитністю, ритміко-інтонаційними особливостями мовлення.
У кабінеті сенсорно-моторної реабілітації проходять індивідуальні та групові заняття з корекції порушень сенсорної та емоційно-вольової сфери.
Основна мета занять в сенсорній кімнаті - допомога дитині в подоланні проблем сенсорно-моторної інтеграції (здатність сприймати інформацію за допомогою органів чуття, поєднувати цю інформацію з іншими відомостями, що зберігаються в пам'яті, фізично діяти відповідно до одержаної інформації), досягненні максимальної інформації від навколишнього середовища й власного тіла.
Корекцію порушень емоційно-вольової сфери (тривоги, страхи, перезбудження, апатія, емоційна лабільність) проводить практичний психолог.
В кабінеті здійснюється комплексна корекція і реабілітація дітей, які мають вторинні відхилення у вигляді дефектів опорно-рухового апарату та інших: сколіоз, порушення постави, порушення поведінки, порушення кардіосистеми, які супроводжуються дисгармонічним рівнем фізичного розвитку і моторними порушеннями
На базі кабінету проводиться компенсаційно-діяльнісна реабілітація дітей з порушеннями слуху, дітей з тяжкими порушеннями мовлення, дітей зі складними порушеннями розвитку, Компенсаційно-діяльнісна реабілітація - це діяльність за участю рук і пальців, яка сприяє гармонійному розвитку тіла і розуму, підтримує у належномустані мозкові системи.
На базі кабінету проводиться: психологічне консультування; психотерапія; психологічна допомога сім’ї (навчання життєвим навичкам, персональної безпеки соціального спілкування, соціальної незалежності); сприяння у вирішенні особистих проблем; консультування з правових питань; навчання навичкам дозвілля і відпочинку.
Коментарi