Основні напрямки корекційно-розвиткової роботи
Забезпечення комплексності і неперервності медичної, психолого-педагогічної, соціальної реабілітації для створення оптимальних умов фізичного, психічного, інтелектуального розвитку дітей, спрямованої на профілактику і реабілітацію основної патології та супутніх захворювань дитячого організму.
Визначення основних напрямків корекційно – розвиткової роботи:
№ з/п | Напрямок корекційно-розвиткової роботи | Форми роботи | Де відображено (форма документацій) |
1. | Спеціальний | Патронажний супровід вихованців та їх сімей вчителями-дефектологами, корекційними педагогами, спеціалістами відділення корекцйно-розвиткової роботи, організація реабілітації учнів, яким встановлено кохлеарний імплант. | - індивідуальні плани корекційно – розвиткової роботи учнів; - індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю; - календарне та щоденне планування роботи педагогів |
2. | Педагогічний | Якісна організація занять корекційно - розвиткового блоку робочого навчального плану на 2020-2021 н. р.: · Розвиток слухо – зоро – тактильного сприймання мовлення та формування вимови · Розвиток слухового сприймання мовлення та формування вимови · Корекція мовлення · Корекція розвитку · Розвиток мовлення · Розвиток зв’язного мовлення · Ритміка · Логоритміка · Музично-ритмічні заняття · Соціально-побутове орієнтування · Лікувальна фізкультура | - календарне та щоденне планування роботи педагогів; - індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю; - мовленнєва картка; - протокол звуковимови; - індивідуальні плани корекційно – розвит-кової роботи учнів. |
3. | Соціально-психологічний | Організація роботи соціально-психологічної служби школи, патронажний супровід вихованців та їх сімей, педагогів практичним психологом та соціальним педагогом. | - документація психолога; - документація соціального педагога |
4. | Соціально-побутовий | Належна організація занять соціально-побутового орієнтування, позакласних занять з побутової праці, організація самообслуговування в їдальні, в класах та спальнях, догляду за шкільним подвір’ям тощо. | - календарне та щоденне планування роботи педагогів - плани виховної роботи; - документація групи самообслуговування. |
5. | Фізкультурно-оздоровчий | Якісна організація роботи кабінетів лікувально-відновлювальної, сенсорно-моторної та фізкультурно-спортивної реабілітації | - календарне та щоденне планування роботи педагогів; - індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю; - індивідуальні плани корекційно – розвит-кової роботи учнів; - плани роботи кабінетів. |
6. | Медичний | Організація постійного патронажного супроводу вихованців та їх сімей медичними працівниками школи, встановлення відповідного зв’язку з медичними установами міста. | - документація медичних працівників |
7. | Професійний | Організація уроків трудового навчання, профорієнтаційної роботи з учнями та суспільно-корисної праці. | - календарне та щоденне планування роботи педагогів - плани виховної роботи |
Коментарi