ПОРАДИ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ
- Навчіться перевіряти справність слухового апарату дитини.
- Ознайомтеся зі спеціальними технічними засобами, які сприятимуть ефективності освітнього процесу.
- Учень має сидіти достатньо близько, добре бачити вчителя, однокласників та унаочнення. Він повинен чітко бачити артикуляційний апарат усіх учасників освітнього процесу.
- Використовуйте якомога більше унаочнень.
- Перед тим, як розпочати повідомлення нового матеріалу, інструкцій щодо виконання завдання тощо, переконайтеся, що учень дивиться на вас і слухає.
- Використовуйте роздатковий матеріал, що найповніше передає зміст уроку.
- Переконайтеся, що всі слова в тексті зрозумілі. За можливості спрощуйте текст.
- Ініціюйте мовленнєве спілкування учня. Не перебивайте його, дайте можливість висловити думку.
- Час від часу переконуйтесь, що учень вас розуміє.
- Якщо ви повідомляєте складний матеріал, що містить терміни, формули, дати, прізвища, географічні назви, доцільно надати його учневі у письмовій формі.
Коментарi