Повернутися до звичайного режиму

Корекційні послуги для здобувачів освіти

Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги надаються кваліфікованими корекційними педагогами закладу та включають в себе психолого-педагогічні, медичні, фізичні, соціально-побутові та інші послуги згідно з індивідуальною програмою реабілітації дитини з інвалідністю.

Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги в закладі надаються з урахуванням індивідуальних можливостей учнів (вихованців) з метою розвитку та формування компетентностей для самостійного життя, зокрема:

- для учнів (вихованців) з порушеннями слуху — психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (допомога), спрямовані на максимальне збереження та розвиток залишкового слуху, формування вимови, розвиток усного мовлення дітей із спостереженням за динамікою розвитку їх слухової функції; компенсаторний розвиток з використанням української жестової мови, білінгвальний підхід до якісного засвоєння навчального матеріалу з усіх навчальних предметів (інтегрованих курсів);

- для учнів (вихованців) з тяжкими порушеннями мовлення — психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (допомога), спрямовані на корекцію порушень мовленнєвої системи та ускладнень, які їх супроводжують (порушень усного та писемного мовлення, вторинної затримки психічного розвитку, розладів емоційно-вольової сфери тощо).

Корекційно-розвиткова робота з дітьми з порушеннями слуху та з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення протягом року є невід’ємною складовою усього освітньо-виховного та корекційного процесів, що організовується у закладі як у першу так і у другу половину дня.

В закладі проводиться:

v психологічна;
v компенсаційно-діяльнісна;
v корекційно-музично-ритмічна;
v кізкультурно-спортивна;
v лікувально-відновлювальна;
v корекційно-логопедична;
v сурдопедагогічна допомога.

Здобувачі освіти, отримують корекційні послуги за такими напрямками:

v психологічна корекція та психологічний супровід;
v розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення, розвиток слухового сприймання;
v формування вимови;
v корекція мовлення;
v корекція розвитку;
v ритміка;
v логоритміка;
v лікувальна фізкультура.

Корекційна робота проводиться на основі індивідуально-диференційованого підходу за адаптованими або авторськими програмами, розробленими в закладі вчителями-дефектологами.

Вся корекційно-розвиткова робота зі здобувачами освіти здійснюється з активним використанням:

v цифрових індивідуальних слухових апаратів (швейцарська фірма «Bernafon», «Oticon»);

v комп’ютерного комплексу з корекційно-розвитковою програмою «Живий звук» для індивідуальної корекційної роботи та виявлення розвитку слухової та мовленнєвої функції;

v комп’ютерних комплексів з корекційно-розвитковою програмою «Живий звук» для індивідуальної та групової корекційної роботи з можливістю графічного вводу та виведення інформації на великий екран;

v комп’ютерних слухових тренажерів з програмами забезпечення «Видима мова», «Живий звук», «Світ звуків», «Адаптація-Лого»;

v сучасних комплектів музично-акустичної апаратури у вільному звуковому полі.

Кiлькiсть переглядiв: 1244

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.