Реабілітаційні послуги для постійного контингенту

Реабілітаційне відділення включає психолого-педагогічну, медичну, фізичну, соціально-побутову та іншу реабілітацію згідно з індивідуальною програмою реабілітації дитини з інвалідністю.

Реабілітація в закладі носить комплексний характер. Реабілітаційне відділення школи свою діяльність спрямовує на подолання та попередження порушень психічного та фізичного розвитку дітей із складними порушеннями розвитку, на профілактику та реабілітацію основної патології та супутніх захворювань дитячого організму.

Корекційно-розвиткова робота з дітьми протягом року є невід’ємною складовою усього освітньо-реабілітаційного та реабілітаційного процесів, що організовується у закладі як у першу так і у другу половину дня. В закладі проводиться:

· психологічна;

· компенсаційно-діяльнісна;

· корекційно-музично-ритмічна;

· фізкультурно-спортивна;

· лікувально-відновлювальна та сенсорно-моторна;

· корекційно-логопедична;

· сурдопедагогічна реабілітації.

Діти постійного контингенту, отримують реабілітаційні послуги – проведення корекційно-розвиткової роботи у реабілітаційному відділенні центру за такими напрямками:

v Психологічна корекція та психологічний супровід.

v Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення, розвиток слухового сприймання.

v Формування вимови.

v Корекція мовлення.

v Корекція розвитку.

v Ритміка.

v Логоритміка.

v Музично-ритмічні заняття.

v Лікувальна фізкультура.

v Лікувальний масаж.

Корекційна робота проводиться на основі індивідуально-диференційованного підходу за адаптованими або авторськими програмами, розробленими в закладі вчителями-дефектологами.

Уся корекційно-реабілітаційна робота з учнями постійного контингенту здійснюється з активним використанням:

* цифрових індивідуальних слухових апаратів (швейцарська фірма «Bernafon», «Oticon»);

* комп’ютерного комплексу з корекційно-розвитковою програмою «Живий звук» для індивідуальної корекційної роботи та виявлення розвитку слухової та мовленнєвої функцій;

* комп’ютерних комплексів з корекційно-розвитковою програмою «Живий звук» для індивідуальної та групової корекційної роботи з можливістю графічного вводу та виведення інформації на великий екран;

* комп’ютерних слухомовних тренажерів з програмним забезпеченням «Видима мова», «Живий звук», «Світ звуків», «Адаптація - Лого»;

* сучасних комплектів музично-акустичної апаратури у вільному звуковому полі.

Кiлькiсть переглядiв: 762

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.