Методичне об'єднання вчителів природничо-математичного циклу
План роботи методичної комісії вчителів природничо-математичного циклу на 2018-2019 н.р.
Серпень
І засідання
№ з/п | Зміст роботи | Відповідальні та виконавці |
1. | Звіт про виконання навчально-методичної роботи за 2017 - 2018 н.р. Затвердження плану роботи МО на 2018-2019 н.р. та визначення пріоритетних напрямків діяльності, спрямованих на підвищення рівня якості реабілітаційно-освітніх послуг. Організація системної роботи шодо реалізації положень Концепції Нової української школи шляхом упровадження оновлених навчальних програм з предметів природничо – математичного циклу. | Керівник МО |
2. | Обговорення Нормативно - правових документів МОН України, які регламентують роботу МО: 1. Проект Закону України «Про повну загальну середню освіту» 2. Наказ МОН України № 668 від 20.06.2018 р. «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами» 3. Лист МОН України № 1/11 – 910 від 27.08.2018р. «Про Перелік навчальної літератури рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами у 2018 – 2019 навчальному році» 4. Наказ МОН України №283 від 23.03.2018р. «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи» 5. Проект постанови уряду з положеннями про спеціальну школу та навчально – реабілітаційний центр від 11.05.2018р. 6. Лист МОН України № 1/9 – 415 від 03.07.2018 « Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 н.р.» 7. Лист МОН України № 1/9 – 486 від 07.08.2018 «Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки й благополуччя дитини у 2018/2019 навчальному році» | Члени МО |
3. | Обговорення основних підходів до організації освітньо – реабілітаційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами закладів загальної середньої освіти на 2018 – 2019 н.р. | Голова МО |
4. | Обговорення індивідуальних науково-методичних проблем, над якими працюють вчителі природничо-математичного циклу. | Члени МО |
5. | Погодження графіка проведення демонстраційних уроків. | Члени МО |
6. | Погодження графіка проведення позакласних заходів з предметів природничо-математичного циклу. | Члени МО |
7. | Повідомлення про курсову перепідготовку та участь в атестації вчителів МО природничо-математичного циклу. | Заступник директора з НР |
8. | Ознайомлення з новинками методичної літератури. | Заступник директора з НВР |
9. | Інформування про організацію підписки на 2019 р. | Керівник МО |
10. | Обговорення інформації про тему та проведення Першого уроку у 2018 - 2019 н.р. | Керівник МО |
11. | Обговорення організації гурткової роботи з предметів природничо-математичного циклу. | Голова МО, члени МО |
12. | Інноваційні форми і методи роботи для забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості школяра. Методичні рекомендації психолога, дефектолога у проведенні уроків природничо – математичного | Заступник директора з НВР практичний психолог |
13. | Ознайомити з графіком внутрішньо шкільного контролю за станом викладання предметів природничо - математичного циклу | Голова МО |
14. | Обговорення річного плану роботи центру на 2018 – 2019 н.р. | Голова МО |
Жовтень
ІІ засідання
№ з/п | Зміст роботи | Відповідальні та виконавці | |
1 | Застосування ІКТ на уроках природничо-математичних дисциплін як один із засобів формування в учнів бажання і уміння вчитися (практикум) | Вчителі МО | |
2 | Моніторінг знань учнів 5 – го класу. Проблеми наступності у викладанні предметів, шляхи їх розв’язання. Круглий стіл. | Члени МО | |
3 | Проектна діяльність, як спосіб самостійного здобування знань, систематизації їх, можливості орієнтуватись в інформаційному просторі. | Голова МО | |
4 | Організація творчої групи вчителів та учнів над створенням бази даних з описом біографії та внеску в розвиток науки нашої держави видатних українських вчених. | Голова МО Вчителі МЮ | |
5 | Розвиток словесно – жестової та писемної мови учнів на уроках природничо-математичного циклу (доповідь) | Заступник директора з НВР | |
6 | Обговорення питання щодо розподілу навчального матеріалу з фізики у 7 - 10 класах згідно програми для загальноосвітніх нав-чальних закладів від 07.06.2017 № 804. Затвердження календарно-тематичного планування вивчення фізики у 7-10 класах. | Голова МО члени МО | |
7 | Практичне використання знань, умінь і навичок, розвиток комунікативної діяльності, творчості в процесі роботи предметних гуртків природничо-математичного циклу (доповідь) | Голова МО, члени МО | |
8 | Про самоосвітню діяльність педагогічних працівників. | Вчителі МО | |
9 | Обговорення результатів проведення тижнів педагогічної майстерності | Вчителі МО |
Січень
ІІІ засідання
№ з/п | Зміст роботи | Відповідальні та виконавці |
1 | Обговорення бінарних уроків (предметів природничо – математичного циклу + державна мова) | Вчителі МО |
2 | Обговорення контрольного обстеження практичних вмінь та навичок учнів з математики. | Вчителі математики |
3 | Робота учителів природничо-математичного циклу з учнями,що мають низький рівень успішності. | Вчителі МО |
4 | Підсумки і аналіз роботи учнів в шкільних предметних тижнях, заняттях в предметних гуртках. | Вчителі МО |
5 | Аналіз роботи вчителів МО за І семестр. | Голова МО |
6 | Обговорення результатів аналізу директорських контрольних робіт за І семестр. | Голова МО |
7 | Круглий стіл. «Самоосвітня діяльність вчителів» | Вчителі МО |
8 | З метою забезпечення «Єдиних вимог до усного і писемного мовлення» організувати виставку кращих робіт учнів. | Голова МО, члени МО |
9 | Забезпечення кращого розуміння учнями практичних задач на уроках природничо – математичного циклу як необхідна умова розвитку здатності застосовувати отримані знання в різних життєвих ситуаціях. | Вчителі МО |
10 | Організація та види самостійної роботи на уроках природничо-математичного циклу та в позаурочний час. | Голова МО |
Березень
ІV засідання
№ з/п | Зміст роботи | Відповідальні та виконавці | ||
1 | Шляхи формування в учнів мотивації до навчання (обмін досвідом, обговорення) | Вчителі МО | ||
2 | Ефективність використання можливостей кабінету, інноваційних технологій навчання при викладанні фізики. | Голова МО | ||
3 | Професійна рефлексія та її значення в педагогічній діяльності. | Члени МО | ||
4 | Аналіз організації проектної діяльност. | Вчителі МО | ||
5 | Розгляд та обговорення змісту і завдань директорських контрольних робіт. | Вчителі МО | ||
6 | «Педагогічна скарбниця». Творчий звіт про роботу з самоосвіти вчителів МО. | Вчителі МО | ||
7 | Обговорення демонстраційних уроків, взаємовідвіданих уроків та проведення предметних тижнів. | Голова МО, вчителі МО | ||
8 | Сучасні технології навчання(обмін досвідом) | Вчителі МО | ||
9 | Психолого – педагогічна сумісність вчителя та учня – необхідний фактор успішної корекційно - розвиткової складової емоційно-вольової сфери в комплексі з іншими реабілітаційними заходами. | Практичний психолог | ||
Травень V засідання | ||
№ з/п | Зміст роботи | Відповідальні та виконавці |
1 | Обговорення результатів директорських контрольних робіт та успіхів учнів в оволодінні знаннями з предметів природничо-математичного циклу з метою визначення ефективності комплексної реабілітаційної роботи, оперативного коригування індивідуального плану корекційної роботи для кожного учня. | Голова МО, вчителі МО |
2 | Формування сучасного світогляду учнів на уроках математики, фізики, хімії, біології, географії, трудового навчання, основ здоров’я, інформатики (обмін досвідом) | Голова МО, члени МО |
3 | Творчий звіт про проведення предметних гуртків та предметних декад. | Голова МО, члени МО |
4 | Звіти-презентації «Панорами творчих знахідок» (реалізація програми професійного самовдосконалення педагогів, участь у роботі МО) | Члени МО |
5 | Аналіз діяльності методичного об’єднання за 2018-2019 н.р. та визначення основних завдань на 2019-2020 н.р. | Голова МО |
6 | Обговорення розроблених рекомендацій, творчих наробок вчителями МО | Члени МО |
Коментарi