Методичне об'єднання класоводів та вихователів 1-4 класів для дітей з порушеннями слуху
Серпень
№ з/п | Зміст питання | Відповідальні |
1 | Виховання дітей 1-4 класів з порушеннями слуху в умовах Нової української школи. | Заступник директора з виховної роботи |
2 | Ознайомлення з нормативно-правовими документами на 2018-2019 навчальний рік ü Лист МОН України від 18.05.2018р.№1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»; ü Лист МОН України від 06.08.2018р.№1/9-485 «Організаційно-методичні засади освітнього простору у спеціальних закладх освіти в 2018/2019 навчальному році»; ü Лист МОН України від 07.08.2018р. №1/9-486 «Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки і благополуччя дитини у 2018/2019 навчальному році». | |
3 | Визначення шляхів підвищення якості виховної роботи. Розгляд та обговорення плану роботи методоб’єднання на 2018 – 2019 н. р. | Голова МО |
Жовтень
№ з/п | Зміст питання | Відповідальні |
1 | Тема.Правове виховання дітей з особливими освітніми потребами за допомогою казок. | Класний керівник 3Б класу |
2 | Круглий стіл: "Нові форми та методи роботи з учнями молодших класів для дітей з порушенням слуху". | Заст..дир.з ВР Голова МО Члени МО |
3 | Забезпечення психолого- педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. | Соц.педагог Прак.психолог |
Грудень
№ з/п | Зміст питання | Відповідальні |
1 | Тема: «Формування національно-патріотичної компетентності учнів початкових класів з порушенням слуху» Доповідь на тему: «Формування національної свідомості учнів початкових класів з порушенням слуху засобами народних традицій та звичаїв» | Класний керівник Вихователь 2Б кл. |
2. | Інформація «Розвиваємо громадянські компетентності у дитини з порушенням слуху з першого класу » | Класний керівник 1 класу |
3. | Обговорення матеріалів періодичної преси з даної теми | Бібліотекар |
Березень
№ з/п | Зміст питання | Відповідальні |
1 | Доповідь. « Родинно- сімейне виховання, його вплив на особистісний розвиток дитини з порушенням слуху». | Класний керівник 4Б кл. |
2 | Тісна співпраця педагогів та сім’ї щодо вивчення батьками української жестової мови, як засобу комунікації та розвитку дитини заради досягнення життєвих цілей. | Класний керівник 2Б кл. |
3 | Формування життєвих компетентностей учнів початкових класів через співпрацю педагога і сім`ї | Класний керівник 2В кл. |
4 | Забезпечення умов для всебічного розвитку дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб. | Вихователь 3Б кл. |
5 | Аналіз роботи МО класних керівників та вихователів за 2018 – 2019 н.р. | Члени МО |
Коментарi