Методичне об'єднання класоводів та вихователів 1-4 класів для дітей з порушеннями слуху

Серпень

№ з/п Зміст питання Відповідальні
1 Виховання дітей 1-4 класів з порушеннями слуху в умовах Нової української школи. Заступник директора з виховної роботи
2 Ознайомлення з нормативно-правовими документами на 2018-2019 навчальний рік ü Лист МОН України від 18.05.2018р.№1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»; ü Лист МОН України від 06.08.2018р.№1/9-485 «Організаційно-методичні засади освітнього простору у спеціальних закладх освіти в 2018/2019 навчальному році»; ü Лист МОН України від 07.08.2018р. №1/9-486 «Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки і благополуччя дитини у 2018/2019 навчальному році».
3 Визначення шляхів підвищення якості виховної роботи. Розгляд та обговорення плану роботи методоб’єднання на 2018 – 2019 н. р. Голова МО

Жовтень

№ з/п Зміст питання Відповідальні
1 Тема.Правове виховання дітей з особливими освітніми потребами за допомогою казок. Класний керівник 3Б класу
2 Круглий стіл: "Нові форми та методи роботи з учнями молодших класів для дітей з порушенням слуху". Заст..дир.з ВР Голова МО Члени МО
3 Забезпечення психолого- педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Соц.педагог Прак.психолог

Грудень

№ з/п Зміст питання Відповідальні
1 Тема: «Формування національно-патріотичної компетентності учнів початкових класів з порушенням слуху» Доповідь на тему: «Формування національної свідомості учнів початкових класів з порушенням слуху засобами народних традицій та звичаїв» Класний керівник Вихователь 2Б кл.
2. Інформація «Розвиваємо громадянські компетентності у дитини з порушенням слуху з першого класу » Класний керівник 1 класу
3. Обговорення матеріалів періодичної преси з даної теми Бібліотекар

Березень

№ з/п Зміст питання Відповідальні
1 Доповідь. « Родинно- сімейне виховання, його вплив на особистісний розвиток дитини з порушенням слуху». Класний керівник 4Б кл.
2 Тісна співпраця педагогів та сім’ї щодо вивчення батьками української жестової мови, як засобу комунікації та розвитку дитини заради досягнення життєвих цілей. Класний керівник 2Б кл.
3 Формування життєвих компетентностей учнів початкових класів через співпрацю педагога і сім`ї Класний керівник 2В кл.
4 Забезпечення умов для всебічного розвитку дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб. Вихователь 3Б кл.
5 Аналіз роботи МО класних керівників та вихователів за 2018 – 2019 н.р. Члени МО
Кiлькiсть переглядiв: 497

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.