Методичне об'єднання класних керівників та вихователів

5-9 класів дітей з порушеннями слуху

Вересень

І засідання

№ п\п Зміст роботи Відповідальні
1. Організація виховної роботи та методичне забезпечення в умовах концепції « Нової української школи» від 27.10.2016р. а) вивчення нормативних документів, які регламентують роботу методичного об’єднання (Закон України «Про освіту» 05.092017 №2145-VІІІ , наказ МОН №34 від 15.01.2018р. «Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи», лист МОН України №1/9-74 від 01.02-18р. Щодо застосування державної мови в освітній галузі», лист МОН України №1/9-485 від 06.08,2018р. «Щодо організаційно-методичних засад освітнього процесу в спеціальних закладах освіти в 2018-2019р.» лист МОН України №1/9-486 від 07.08.2018р.»Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки й благополуччя дитини у 2018-2019 р.»,лист МОН України від 18.05.2018 р. №1/п-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству», наказ №641 від 16.06.2015р. «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді», Додаток до наказу №641 МОН України від 16.06.2015р. «Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді», Національна стратегія «Реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017-2026р.) б) визначення напрямків методичної та виховної роботи на 2018-2019 н.р., які спрямовані на подальшу соціалізацію та адаптацію дітей з особливими освітніми потребами. заступник директора з ВР, голова МО
2. Аналіз роботи методичного об’єднання за 2017-2018 н.р. Голова МО
3. Обговорення та реалізація методичної проблеми методичного об’єднання. Затвердження плану роботи на 2018-2019 н.р. Голова МО члени методоб’єднання

Січень

ІІ засідання

№ з\п Зміст роботи Відповідальні
1. Вчитель-учень: налагодження партнерства та організація учнівського самоврядування. Системний підхід до розв’язання проблем формування активної громадянської позиції учнів. Сучасні виховні технології та моделі органів учнівського самоврядування. Діагностичний моніторинг «Погляд батьків та учнів на учнівське самоврядування» (практичний формат) заступник директора з ВР, голова МО, педагог-організатор, класні керівники, вихователі
2. Обговорення та затвердження плану проведення тижня професійної майстерності класних керівників та вихователів відповідно до Указу Президента України №156/2018р. «Про невідкладні заходи щодо зміцнення державного статусу української мови та сприяння створенню єдиного культурного простору України» та на підставі розпорядження Дніпропетровської державної адміністрації від 01 березня 2018р., №Р-111/0/3-18» Про проведення у Дніпропетровській області у 2018р. Року державної мови» голова МО

Березень

ІІІ засідання

№ з\п Зміст роботи Відповідальні
1. Круглий стіл «Системний моніторинг виховного процесу в центрі « Основні предмети моніторингу: особистість виховання, дитячий колектив, родинно-сімейне виховання, національно-патріотичне виховання, позиція педагога, організаційні умови» заст. директора з ВР, голова МО ,члени МО
2. Вивчення особистісного зростання школяра як важливого чинника ефективності виховання (психолого-педагогічний супровід дитини з порушеннями слуху) соціальний педагог практичний психолог
3. Спільна діяльність класного керівника, учнівського самоврядування, батьків, громадських організацій в умовах спеціального закладу класний керівник 8-го класу
4. Аналіз та підсумки проведення тижня професійної майстерності класного керівника та вихователя голова МО

Травень

ІV засідання

№ з\п Зміст уроку Відповідальні
1. Духовно творча функція класного керівника та вихователя. Психолого-педагогічний супровід особистісного розвитку учнів з боку класного керівника, вихователя. класний керівник та вихователь 9-го класу
2. Використання можливостей дитячо-юнацьких об’єднань для посилення ролі громадянського та родинно-сімейного виховання вихователь10-го класу
Кiлькiсть переглядiв: 605

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.