Тематика засідань методичної ради центру
І засідання
№ п/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні та виконавці |
1. | Про підсумки результативності роботи методичної ради в 2018-2019н.р. та визначення основних напрямків діяльності на новий навчальний рік. | Серпень | заступник директора з НР, голови м/к |
2. | Затвердження планів роботи методичних об’єднань центру на 2018-2019 н.р. | Вересень | заступник директора з НР, заступник директора з ВР, заступник директора з НВР, голови м/о |
3. | Корекція плану підвищення кваліфікації вчителів та вихователів на І семестр 2018-2019 н.р. | Вересень | заступник директора з НР, заступник директора з ВР |
4. | Робота над заключним етапом облаштування освітнього простору для учнів 1 класу та інших класів в світлі Концепції Нової української школи. | ||
5. | Про підготовку до педради за темою «Про підсумки діяльності педагогічного колективу у 2017-2018 н.р. та стратегічні пріоритети розвитку закладу на 2018-2019 навчальний рік» | серпень | заступник директора з НР, заступник директора з ВР, заступник директора з НВР |
6. | Звіт педагогів майбутнього першого класу про дистанційну перепідготовку (на платформі EdEra) та її практичну частину в КВНЗ «Дніпропетровська академія неперервної освіти» | серпень | заступник директора з НР, голова м/о, вчителі першого класу |
7. | Ознайомлення з наказом МОН України від 12.06.2018р. № 627 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами». | серпень | заступник директора з НР |
8. | Ознайомлення з іншими нормативно-правовими документами МОН України | серпень | заступник директора з НР |
ІІ засідання
№ п/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні та виконавці |
1. | «Освітні стратегії соціалізації особистості з особливими освітніми потребами в громадянському суспільстві» (IV етап ) - аналіз і корекція накопиченого педагогічного досвіду; - визначення основних ідей для широкого впровадження педагогічного досвіду в центрі; - аналіз попередніх зрізів діагностики рівня розвитку соціальних компетенцій учнів та їх навчальних досягнень; - вивчення та експертна оцінка накопиченого педагогічного досвіду за визначеними показниками – критеріями. | протягом року | заступник директора з НР заступник директора з НВР, заступник директора з ВР., голови м/о |
2. | Про підготовку до педради за темою: «Розвиток практичних компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами шляхом створення нестандартних ситуацій у виховному процесі, як передумова соціалізації та адаптації дітей у громадянському суспільстві» та «Створення освітнього середовища та організація освітньо-корекційної діяльності учнів у умовах Нової української школи». | Жовтень | заступник директора з НР, заступник директора з ВР |
3. | Модернізація освітнього простору, наочно-дидактичних матеріалів та технічних засобів навчання навчальних кабінетів центру в світлі Концепції Нової української школи. | Листопад | заступник директора з НР, заступник директора з НВР, голови м/о |
4. | Обговорення та затвердження етапів роботи над методичними рекомендаціями педагогів, що атестуються на присвоєння та підтвердження педагогічного звання. | Листопад | заступник директора з НР, заступник директора з ВР., голови м/о |
5. | Ознайомлення з нормативними документами, огляд нової методичної літератури. | Листопад | заступник директора з НР, бібліотекар |
ІІІ засідання
№ п/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні та виконавці |
1. | Аналіз рівня компетентності учнів 2-10 кл. за підсумками адміністративних контрольних робіт та І семестр 2018-2019н.р., планування роботи педколективу щодо подолання неуспішності учнів. | Січень | заступник директора з НР, Панченко Г.А., ø Сердюк В.В., ð голови м/о Чабанюк В.А., ö Немцева С.С. ö |
2. | Про підготовку до педради за темами: «Забезпечення ефективності освітньо-корекційного процесу через системну логопедичну роботу на індивідуальних заняттях з корекції мовлення в 1-7 класах для дітей з ТПМ» . | Березень | заступник директора з НР |
3. | Організація методичної виставки-звіту вчителів методичної комісії вчителів початкових класів для дітей з порушеннями слуху в світлі Концепції Нової української школи. | Березень | заступник директора з НР, Панченко Г.А. |
4. | Обговорення та надання пропозицій щодо змісту методичних рекомендацій вчителів, що атестуються на присвоєння та підтвердження педагогічного звання. | Січень | директор, заступник директора з НР, заступник директора з НВР |
5. | Підготовка відгуку про педагогічну та методичну діяльність педагогів, що атестуються на присвоєння та підтвердження педагогічного звання в контексті реалізації основних педагогічних ідей, викладених у методичних розробках. | Січень | директор, заступник директора з НР заступник директора з НВР, голови м/о |
6. | Огляд нової методичної літератури. | Березень | заступник директора з НР, заступник директора з ВР, заступник директора з НВР, бібліотекар |
ІV засідання
№ п/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні та виконавці |
1. | Аналіз діяльності методичної ради за 2018-2019 н.р. та планування роботи на 2019-2020 н.р. | Травень | заступник директора з НР |
2. | Аналіз діяльності психолого-педагогічного семінару з питань специфіки навчання та виховання учнів з недоліками слуху та тяжкими порушеннями мовлення | Травень | заступник директора з НР, заступник директора з НВР |
3. | Огляд нормативних документів щодо особливостей організації освітньо- колекційного, виховного процесу у 2019-2020 н.р. | Травень | заступник директора з НР, заступник директора з НВР, заступник директора з ВР, бібліотекар |
Коментарi