РЕЗОЛЮЦІЯ СЕМІНАРУ
В зв’язку з посиленням уваги української громадськості та батьків нечуючих дітей до проблем якості навчання і виховання та у зв’язку з уведенням (з 2009 р.) в реєстр навчальних предметів загальноосвітніх спеціальних шкіл для глухих дітей та дітей зі зниженим слухом нового навчального предмета «Українська жестова мова» виникла необхідність визначення цілеспрямованих дій відповідних державних і недержавних структур щодо забезпечення сприятливих умов для їхнього навчання, виховання, реалізації особистісного потенціалу в умовах дитиноцентризму.
Учасники семінару,
- беручи до відома Резолюцію № 3445 Генеральної Асамблеї ООН «Декларація про права інвалідів від 9.12.1971; Конвенцію про професійну реабілітацію і зайнятість інвалідів ; Резолюцію Європейського Парламенту про жестові мови від 17.06.1988; Рекомендацію Європейського Парламенту «Послідовна політика реабілітації інвалідів» від 6.10.1992; Резолюцію 48/96 Генеральної Асамблеї ООН «Стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів»; Конвенцію ООН про права інвалідів від 16.01.2006; Закони України: «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» від 12.06.2007; «Про реабілітацію інвалідів в Україні» від 15.01.2009;
- заслухавши виступи учасників семінару щодо напрацьованих науково-теоретичних і методичних засад білінгвального навчання, вивчення української жестової мови у спеціальних загальноосвітніх закладах для дітей глухих та зі зниженим слухом;
- враховуючи напрацьований досвід, висвітлений на відкритих уроках, індивідуальних заняттях та засіданні «круглого столу»;
Коментарi