В дитячому віці зв'язок між тілом та психікою дуже тісний. Усі хвилювання дитини зразу находять своє відображення в його самопочутті, зовнішності. Психіка і тіло розвиваються невідривно одне від одного. Рухи, спочатку дуже прості, а потім все більш і більш складні, дають дитині змогу засвоювати світ, спілкуватись з оточуючими, вчитись і досягати.
Любе порушення в дитячому віці торкає рухову сферу. Рух, як складна система, є неначе дзеркалом почуття дитини з однієї сторони і віконцем, через яке ми можемо впливати на її розвиток, - з іншої.
«Кулак-ребро-долоня»
Три положення руки на площині стола, послідовно змінюють один одне. Долоня на площині, затиснута в кулак долоня, долоня ребром на площині столу, розпрямлена долоня на площині столу.
Виконується спочатку правою, а потім лівою рукою разом по 8-10 разів.
«Дзвоник»
Спираючись на стіл долонями, напівзігніть руки в ліктях. Струшуйте по черзі долонями.
Пальцями правої руки з силою натисніть на пальці лівої, потім навпаки. Відпрацюйте ці рухи для кожної пари пальців окремо.
«Лезгінка»
Ліву руку затисніть в кулак, великий палець відставте в сторону, кулак розверніть пальцями до себе. Правою рукою прямою долонею в горизонтальному положенні доторкніться до мізинця лівої. Після цього одночасно змініть положення правої і лівої рук.
Коментарi