Кінезітерапія

В дитячому віці зв'язок між тілом та психікою дуже тісний. Усі хвилювання дитини зразу находять своє відображення в його самопочутті, зовнішності. Психіка і тіло розвиваються невідривно одне від одного. Рухи, спочатку дуже прості, а потім все більш і більш складні, дають дитині змогу засвоювати світ, спілкуватись з оточуючими, вчитись і досягати.

Любе порушення в дитячому віці торкає рухову сферу. Рух, як складна система, є неначе дзеркалом почуття дитини з однієї сторони і віконцем, через яке ми можемо впливати на її розвиток, - з іншої.

«Кулак-ребро-долоня»

Три положення руки на площині стола, послідовно змінюють один одне. Долоня на площині, затиснута в кулак долоня, долоня ребром на площині столу, розпрямлена долоня на площині столу.

Виконується спочатку правою, а потім лівою рукою разом по 8-10 разів.

«Дзвоник»

Спираючись на стіл долонями, напівзігніть руки в ліктях. Струшуйте по черзі долонями.

«Будинок»

З’єднайте кінцеві фаланги випрямлених пальців рук.

Пальцями правої руки з силою натисніть на пальці лівої, потім навпаки. Відпрацюйте ці рухи для кожної пари пальців окремо.

«Лезгінка»

Ліву руку затисніть в кулак, великий палець відставте в сторону, кулак розверніть пальцями до себе. Правою рукою прямою долонею в горизонтальному положенні доторкніться до мізинця лівої. Після цього одночасно змініть положення правої і лівої рук.

П’ятничко Світлана Василівна, логоритміка
Кiлькiсть переглядiв: 453

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.