Методичні рекомендації з досвіду роботи педагогів школи щодо організації освітньо-реабілітаціного, виховного процесів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Методичні рекомендації щодо організації та змісту індивідуальних та групових занять з ритміки в класах для дітей з порушенням слуху (Автор: П'ятничко С. В., вчитель ритміки КЗО БНРЦ "Сузір'я" ДОР". Схвалено науково-методичною радою Дніпровської академії наперервної освіти, лютий, 2018 р.)
Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів під час вивчення музичної грамоти за допомогою гри на уроках ритміки в школах для дітей з недоліками слуху (Укладач: С.В.П'ятничко)
Методичні рекомендації щодо забезпечення особистісно-орієнтованого підходу на індивідуальних заняттях з розвитку слухового сприймання та формування вимови у дітей з вадами слуху засобами інноваційного розвитку (Укладач: Л.В.Лучко - вчитель індивідуальної роботи, 2008 р.)
Методичні рекомендації щодо навчання дітей з вадами слуху грі на музичних інструментах (Укладач: С.В.Грабова (С.В.П'ятничко) - вчитель ритміки, 2007 р.)
Методичні рекомендації щодо застосування елементів фонетичної ритміки та індивідуальних заняттях з розвитку слухового сприймання та формування усної мови (Укладач: К.Д.Тітова - вчитель індивідуальних занять з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання та формування усної мови, 2005 р.)
Методичні рекомендації "Підбір та систематизація мовленнєвого матеріалу для обстеження якості вимови звуків, як основна передумова правильного планування роботи з розвитку слухо-зоро-вібраційного сприймання та формування вимови глухих школярів" 1 частина (Укладач: Л.В.Лучко - вчитель індивідуальної роботи з розвитку слухо-зоро-вібраційного сприймання усного мовлення та формування вимови глухих учнів, 2004 р.)
Методичні рекомендації "Підбір та систематизація мовленнєвого матеріалу для обстеження якості вимови звуків, як основна передумова правильного планування роботи з розвитку слухо-зоро-вібраційного сприймання та формування вимови глухих школярів" 2 частина (Укладач: Л.В.Лучко - вчитель індивідуальної роботи з розвитку слухо-зоро-вібраційного сприймання усного мовлення та формування вимови глухих учнів, 2004 р.)
Урахування принципу індивідуального, диференційованого навчання глухих учнів та його ведучої ролі у системі методичних прийомів та засобів ефективного формування та корекції навичок вимови на індивідуальних заняттях в умовах слухомовленнєвої системи навчання та виховання глухих школярів (Укладач: Л.В.Лучко - вчитель індивідуальної роботи, 1999 р.)
Коментарi