Методичні рекомендації з досвіду роботи педагогів школи щодо організації освітньо-реабілітаціного, виховного процесів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Методичні рекомендації щодо організації та змісту індивідуальних та групових занять з ритміки в класах для дітей з порушенням слуху (Автор: П'ятничко С. В., вчитель ритміки КЗО БНРЦ "Сузір'я" ДОР". Схвалено науково-методичною радою Дніпровської академії наперервної освіти, лютий, 2018 р.)

Про організацію та зміст корекційно-розвиткових занять (корекційно-розвиткової складової інваріативної частини навчального плану) в класах для дітей з порушенням слуху (З досвіду роботи КЗО "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Сузір'я" ДОР", директора Луценко Л.М. та заступника директора з навчально-виховної роботи Назаренко В.Г., 2017 р.)


Методичні рекомендації щодо використання розвивальних завдань у процесі роботи над текстами - описами (Укладач: Г.А. Панченко вчителька початкових класів (сурдовідділення), педагогічне звання «учитель - методист», відмінник народної освіти, )


Методичні рекомендації щодо використання ілюстративного матеріалу на уроках розвитку мовлення в початкових класах (Укладач: С.С.Немцева, вчитель початкових класів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення, спеціаліст І категорії, 2013 р.)


Методичні рекомендації щодо розвитку, корекції словесно-логічного мислення дітей з особливими потребами в процесі ігрової діяльності на уроках біології (Укладач: В.Д.Глушко – вчителька біології та хімії, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель)


Методичні рекомендації щодо впровадження особистісно-орієнтованих планів корекційно-розвиткової системної роботи як запоруки здійснення системної, якісної, ефективної комплексної реабілітації дітей з особливими потребами в умовах спеціального навчально-реабілітаційного закладу (Укладач: Л.В.Лучко - вчитель-дефектолог слухового кабінету, 2013р.)


Методичні рекомендації щодо формування позитивної мотивації до навчання та корекційно-виховного впливу на дітей з вадами слуху та складними порушеннями розвитку шляхом нестандартних форм роботи в умовах індивідуального навчання вдома (Укладач: З.В.Михайлова - вчитель початкових класів, 2013 р.)


Таблиця умовних позначень основних дефектів вимови для оформлення профільного протоколу вимови учнів школи (Укладач: Л.В.Лучко - вчитель-дефектолог слухового кабінету, 2011 р.)


Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів під час вивчення музичної грамоти за допомогою гри на уроках ритміки в школах для дітей з недоліками слуху (Укладач: С.В.П'ятничко)


Методичні рекомендації щодо забезпечення особистісно-орієнтованого підходу на індивідуальних заняттях з розвитку слухового сприймання та формування вимови у дітей з вадами слуху засобами інноваційного розвитку (Укладач: Л.В.Лучко - вчитель індивідуальної роботи, 2008 р.)


Методичні рекомендації щодо навчання дітей з вадами слуху грі на музичних інструментах (Укладач: С.В.Грабова (С.В.П'ятничко) - вчитель ритміки, 2007 р.)


Методичні рекомендації щодо складання індивідуальних програм психолого-педагогічної корекції та соціальної реабілітації дітей з тяжкими ураженнями слуху (Укладач: О.І.Кобилянська - вчитель математики, 2005 р.)


Методичні рекомендації щодо застосування елементів фонетичної ритміки та індивідуальних заняттях з розвитку слухового сприймання та формування усної мови (Укладач: К.Д.Тітова - вчитель індивідуальних занять з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання та формування усної мови, 2005 р.)


Методичні рекомендації "Підбір та систематизація мовленнєвого матеріалу для обстеження якості вимови звуків, як основна передумова правильного планування роботи з розвитку слухо-зоро-вібраційного сприймання та формування вимови глухих школярів" 1 частина (Укладач: Л.В.Лучко - вчитель індивідуальної роботи з розвитку слухо-зоро-вібраційного сприймання усного мовлення та формування вимови глухих учнів, 2004 р.)


Методичні рекомендації "Підбір та систематизація мовленнєвого матеріалу для обстеження якості вимови звуків, як основна передумова правильного планування роботи з розвитку слухо-зоро-вібраційного сприймання та формування вимови глухих школярів" 2 частина (Укладач: Л.В.Лучко - вчитель індивідуальної роботи з розвитку слухо-зоро-вібраційного сприймання усного мовлення та формування вимови глухих учнів, 2004 р.)


Робота над ритміко-інтонаційною структурою тексту пісні на заняттях з мелодекламування з глухими і слабкочуючими дітьми (Укладач: З.М.Житняк - вчитель індивідуальної роботи, 1999 р.)


Урахування принципу індивідуального, диференційованого навчання глухих учнів та його ведучої ролі у системі методичних прийомів та засобів ефективного формування та корекції навичок вимови на індивідуальних заняттях в умовах слухомовленнєвої системи навчання та виховання глухих школярів (Укладач: Л.В.Лучко - вчитель індивідуальної роботи, 1999 р.)

Кiлькiсть переглядiв: 1670

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.